أخبار و مراجعات ألعاب الفيديو

اشاعة:  العاب لشخصيات من Suicide Squad و لـDamien Wayne تحت التطوير حاليا من Warner Bros

SHARE
, / 81
اشاعة:  العاب لشخصيات من Suicide Squad و لـDamien Wayne تحت التطوير حاليا من Warner Bros

من خلال فيديو لطلبات التوظيف لواحد من ستيدوهات WB و هو Montreal لطلب موظفين للعمل علي العاب تخص عالم DC Comics ظهر في لقطات سريعة تطوير لعبة فيها شخصية Batman


و دا بيجي بالتزامن مع تسريب ظهر مؤخرا ان WB Montreal مشاريعهم الجديد لالعاب DC في لعبتين تحت التطوير الاولي كانت لشخصية Damien Wayne ابن Bruce Wayne و واحد من الـRobins المساعدين ليه.
اللعبة دي تحديدا ظهر اشاعات ليها في الفترة اللي فاتت لكن المرة دي بتفاصيل اكتير انها بتحصل في المستقبل بعد 10 سنين – بدون تحديد بعد 10 سنين من اي فترة – و فيها Damien شاب كبير في السن عكس ما اتعود قراء الـcomics انهم يشوفوه و Bruce بيدربه لانه يكون Batman جديد لان اعراض الكبر في السن بتظهر عليه من خلال استخدامه لعكاز في التنقل في الحركة, و علي سيرة التنقل في الحركة Damien ليه موتسيكل خاص بيه للتنقل في اللعبة.
اللعبة هيكون فيها اعادة تصميم لشخصيات كتير منهم Black Mask هيظهر كشخصية انثوية و ظهور لشخصيات تانية زي Flamingo, Poison Ivy و White Rabbit.
اما اللعبة التانية بخصوص Suicide Squad هي لعبة ليها طبع قتالي و فيها جانب تعاوني و شخصيات كتير من الممكن تلعب بيهم و قريبا من لعبة Borderlands بدون توضيح قريبة ليها ازاي و المفروض هتنزل في 2017